tisdag, juni 20, 2006

Ny musik 20060620


Dwayne Sodahberk - White Hand [ladda hem mp3]
Dwayne Sodahberk heter egentligen Daniel och tycker att oljud är vackert. Det tycker jag med. White Hand tycker jag påminner om Airs senaste platta Talkie Walkie, speciellt gitarrerna.


Sambassadeur - Kate [ladda hem mp3]
Jag har otroligt svårt att sluta lyssna på Sambassadeur förnämliga EP Coastal Affairs. Tidigare länkade jag till tredje spåret Marie, nu länkar jag till första spåret Kate som är minst lika bra den, om inte bättre.


Surkin - And You Too [ladda hem mp3]
Shaktar fortsätter sin ambitiösa "Veckans Mp3" och bjuder den här veckan på franska Surkins sommarfräscha dänga And You Too. Tack för det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Missa inte SURKIN live på Klubb NEAT på Grodan, Stockholm idag fredag 1/9. Årets DJ-set, lätt!!!

kolla http://www.klubbneat.se för mer info!