torsdag, oktober 13, 2005

Asså jag är helt slut i huvudet av allt läsande idag. Och igår. Igår satt vi ett gäng i klassen och diskuterade alla dom stora antika dramerna samt delade ut sammanfattningar av dom till varandra. Det kändes jävligt bra, och jävligt seriöst.

Men nu känner jag mej helt förstörd nästan. Ska bli skönt och få det här gjort imorgon. Sen ska jag ut och supa och bränna bort precis allt det jag slitit livet ur mig för att lära mig den här veckan. Det är skitsamma om jag gör bra ifrån mig imorgon eller inte (lögn!). Jag vill bara få det gjort. Så jag kan slappna av över helgen. Sen börjar ju nästa jävla delkurs!

Oj nu låter det som att det här pluggandet har stigit mig åt huvudet. Nej då. Det har bara varit väldigt intensivt de här senaste dagarna. Väldigt intensivt. Vore väl fan om jag inte hade koll på allt om antiken nu. Eller det har jag ju inte. Men iaf så att det räcker för att få godkänt på tentan.

Well, Harold Pinter har blivit utsedd till vinnare av nobelpriset i litteratur och Horace var med i tv och såg ut som en skolpojke som haft huvudet in i ett hästarsle. Han var väldigt stel och hade slickad pottfrilla. Nice.

Inga kommentarer: