lördag, september 17, 2005

Vad fan är jag för en idiot egentligen? Varför i helvete var jag på Debban för andra helgen i rad när jag kunde gått på Mondo och sett Magic numbers?

Ok, visserliggen hade jag ett sällskap som inte hade dom resurserna men ändå? Bara tanken. Som straff för min egen värdelöshet så borde jag vara tvungen att stanna hemma ikväll. Först ta en noga titt på ställen jag verkligen skulle vilja gå på ikväll. Och sen sätta mig framför tv:n och dega. Ja just det; som straff. Det är ett sånt slöseri att vara en slöjävel och gå på rockbajsstället Debaser två helger i rad. Debaser är verkligen inte mitt typ av ställe.

Jag fick nog av dom där "alternativa" rockklubbarna när jag var i London. Som verkar spela låtar efter ett manus. Ok, dom spelar kanske vad publiken vill ha och ok, dom spelade faktiskt "Some Indulgence" två gånger medan jag var där. Men va fan. Det är så störigt av mig att gå dit också och klaga på stället när jag vet mycket väl vilket typ av ställe det är. Men jag hängde ju med kompisar.

Fan tänk om man varit på Mondo igår, det hade varit grymt. Forever Lost, liksom. Jag tröstar mig med Differnets nya skiva för tillfället.

Ladda ner:
Fontän - Alla kan se dig
Montt Mardié - Highschool drama
Cass McCombs - Sacred Heart
Opiate - Snow story
My Bloody Valentine - Strawberry Wine

Inga kommentarer: