måndag, juli 18, 2005

Bilder från i fredags på Kopparhatten:



Det är måndag och jag känner att jag ska delge lite information om mig själv här.
Ska jag åka och hälsa på min släktingar på onsdag eller ska jag stanna hemma och ta hand om dandy? Det är en fråga som ligger obesvarad innaför mitt kranium.

Vad heter du? Johanni Sandén
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Jag har ett par blå badshorts på mig.
Vad lyssnar du på just nu? Rod Stewart - Maggie May
Vad gjorde du igår kväll? Var och hälsade på i Oskars lägenhet i Bojsenburg sen åkte jag hem och såg ett avsnitt från min nyligen inköpta Six Feet Under-dvd.
Vad var det sista du åt? en pajkant.
Hur är vädret hos dig just nu? Det är en fin kväll.
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Min syster.
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? Jag brukar döma folk ganska mycket efter deras klädstil. Dumt, men jag har svårt att låta bli.
Hur mår du idag? Bra.
Vilken är din favoritdryck? Hm Coca-cola tyvärr.
Favoritdryck, alkoholbaserad? Öl, jag är inte så noga med vilken. Kanske ska gå en ölskola hos min far.
Favoritsport? Fotboll.
Vad har du för hårfärg? Mörkblond.
Vad har du för ögonfärg? Blå.
Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång.
Antal syskon och deras ålder? Stora syster (27 om en månad exakt)
Favoritmånad? Maj. Eller kanske Oktober.
Favoritmat? Föredrar indisk eller italiensk mat om jag får välja.
Senaste filmen du såg? Sideaways. Mycket, mycket bra.
Favoritdag i veckan? Torsdagar.
Favorithobby? Lyssna på musik, läsa, titta på film.
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Jag skulle nog göra det om jag verkligen kände att det vore någon jag gillade väldigt mycket. Men jag skulle vara så sjukt nervös.
Favoritlåt? Just idag, Magic Numbers - I See You, You See Me.
Sommar eller vinter? Båda tiderna har sin charm. Föredrar dock hösten.
Kramar eller kyssar? Både och.
Förhållande eller One-Night-Stand? Förhållande.
Choklad- eller vaniljglass? Vanilj.
Hur bor du och med vem/vilka? Just nu bor jag tillfälligt hemma hos min mor och far, men bara en månad till.
Vad läser du för böcker? Just nu läser jag Simon Reynolds - Rip It Up And Start Again.
Hur ser din musmatta ut? Det står Dell på den.
Favoritsällskapsspel? Jag gillar inte direkt sällskapsspel.
Favorit data/tvspel? Inget.
Kan du nudda din näsa med tungan? Ja.
Kan du korsa ett öga åt gången? Nej.
Är du romantisk? Försöker.
Skulle du själv säga att du är lycklig? Inte direkt lycklig, men inte olycklig heller.

Inga kommentarer: