lördag, juli 15, 2006

Sally cinnamon 1 år!


Igår fyllde min blogg 1 år. Och samtidigt som allt ser ut att vara ganska lika som för ett år sedan så finns det så mycket som är helt annorlunda också. Ungefär som att designen på den här bloggen är en annan så är innehållet som förut och kommer antagligen fortsätta i samma anda framöver. Just nu ser mitt liv lite likadant ut som för ett år sedan men samtidigt finns det en del väsentliga skillnader. Bara den lilla detaljen som att jag har ett helt år i Stockholm och allt vad det innebär bakom mig.

För ett år sedan hade jag också precis kommit hem från London fyra dagar tidigare. Igår var "Londongänget"; jag, Anders, Vivi och Anni återförenade i Falun för att i nostalgins tecken samla och idissla gamla minnen från förra våren. Det var fint och gav många goda skratt i Annis föräldrars trädgård. Sen bar det av till Banken och technodans. Skoj!

Annars är det Lily Allens singel "Smile" som är sommarens soundtrack; härligt modern solskensbaktakt!

Måste bara också bara bjuda på en rolig bild från i onsdags då jag och Anne blev antastade av ett freak vid Slussen på vägen hem från Mosebacke (fotograf Ulrika):

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, det ser ut som om du har hittat fyrverkeribilden i clipart, du vet det som hör till Word och Publisher och sånt!! Grattis på bloggfödelsedagen i efterskott. see ye soon I hope

Johanni Sandén sa...

tack så mycket! vi ses väl den 29:e?

the lost feeling sa...

grattis! :)