fredag, juni 16, 2006

Summertime

Göran bjuckar på tre bilder från förrförra helgen:


Jag och Johan med lite småluriga miner hemma hos mig på Torsten Almsgata innan kvällen dragit igång.


Johan mycket glad med den sedvanliga partyhatten och Helene i bakgrunden tillsynes inbegripen i en seriös diskussion.


Emma, Anne och jag på bra humör på Haggis Inn på Heleneborgsgatan som var mellanstoppet mellan Street och Nordic Light Bar den kvällen.

Igår var det länge den tunna linjen mellan hopp och förtvivlan där vi satt i spänning på Atlas vid Stureplan tills Fredriks panna till slut träffade bollen som gick in i mål i den 89:e minuten. Sen såg vi galningar som badade vid fontänen och satt på biltak på Sergels Torg samt en riktigt drygjävel på nattbussen hem.

Idag har det varit en stillsam frukost nere i Vinterviken och om någon timme kommer förhoppningsvis Johan och Elin hit och lagar mat med mig. Sen hoppas jag på Trädgården senare ikväll. Antagligen mycket folk och lite svängrum men förhoppningsvis trevlig stämning och schysst musik.

Dagens låt: Babyshambles - Albion

Inga kommentarer: