tisdag, maj 16, 2006

Bildbloggen

Två bilder från 21 januari:


Två bilder från 1 april:


Två bilder från 30 april:


Fan, det här börjar mer och mer likna en bildblogg. Oh well, jag håller mest på med min B-uppsats nu i alla fall och är ute och promenerar i tid och otid. I helgen har jag varit hemma hos päronen, det var trevligt. Igår åkte jag tillbaks hit tidigt på morgonen.

Då städade jag lite här på mitt rum, sen gick jag och klippte mig, gick hem och tvättade jag lite lakan, åt lite mat och skrev lite på B-uppsatsen. Sen promenerade jag och Anne till Ulrika där vi fikade och pratade ut om våran B-uppsatsångest. Sen gick jag hem och läste lite och sen sov.

Dagens låt: The Radio Dept. - A Window [ladda hem mp3]
Labradors hemsida bjuder dom den här veckan på tredje spåret på Radio Depts utsökta nya platta "Pet Grief". Men det finns ingen anledning att bara ladda hem enstaka spår från den skivan. Den ska lyssnas på i sin grandiosa helhet för den växer vid varje lyssning.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Blev du fin i håret?

Johanni Sandén sa...

jodå, jag är ganska nöjd! det var billigt iaf! hehe

the lost feeling sa...

ah feee fokks sejk :p

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»