tisdag, mars 28, 2006

Debaser i lördags

Snodde lite skojiga bilder som Kerstin tog i Lördags på Debaser:





Just nu är jag helt slut i skallen. Idag hade jag först en två timmars-föreläsning och sedan två timmars lunch. Efter det hade jag en fyra timmar lång essäventilering. Det var påfrestande för hjärnan. Igår var jag också på en fyra timmars-essäventilering och sen läste jag en liten stund. Men det orkade jag inte så länge så jag åkte in till stan och Elin och Helene bjöd på hallonpaj.

I söndags hade jag, Elin och Helene en hel dag då vi drog runt på stan i diverse bussar och åt bakismat och solade oss i den fina vårsolen. På söndag kväll blev jag bjuden på middag hemma hos Joel och My men jag var så trött att jag nästan somnade vid middagsbordet. Vilken otacksam middagsgäst man är!

Men allt berodde på Lördagen. Först gick jag runt på stan med päronen och shoppade och blev bjuden på mat även då på en av stans bästa indiska restauranger. Sen direkt iväg på förfest hemma hos Helene. Sedan till Debaser där Laakso spelade live. Dom spelade lite för lite låtar från senaste plattan för att jag ska vara riktigt nöjd. Men dans till pop efteråt var desto roligare vilket syns på bilderna här ovanför.

Sedan var det efterfest ute i Flempan och många skumma samtal i natten. Tror jag la mig vid halv sju ungefär och vaknade av ett sms dan efter vid halv tolv-tiden och kunde inte somna om.

Å nu är tvättmaskinen trasig här hemma. Lite jobbigt faktiskt.

Dagens låt: The Concretes - Change In The Weather