torsdag, februari 23, 2006

Minnan av aprilhimlen


Queens Park, London april 2005.


Faluån, Falun april 2004.


I helgen beger jag mig ner till Göteborg to meet and greet with some old friends of mine. Det blir andra helgen i rad som jag håller mig undan Stockholm efter dom två toppenhelgerna jag hade här i huvudstan i början av den här måndaden. Jag verkar liksom undermedvetet tro att jag inte kan toppa dem så jag håller mig undan. Men så kan jag väl inte göra hela tiden framöver?

Dagens låt: Kuryakin - Onie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det kan du inte. verkar ju dumt.

Johanni Sandén sa...

ja du har så rätt. det håller liksom inte.

Johanni Sandén sa...

ja du har också rätt. allt är bra! tra la la

Anonym sa...

looking forward for bilder från götet! tack för kul helg!

Johanni Sandén sa...

men jag har ju inte tagit några kort! det var ju lovisa som gjorde det!