onsdag, november 02, 2005

Varför kan jag inte ladda upp bilder längre? Jag hade jättesnygga bilder som jag tog igår när jag var och fikade med Albin, Fred och Sara. Men det funkar inte. Jag kan knappast redan ha gjort av med de 300 Mb man har att ladda upp bilder på liksom. Förresten vet nån var man kollar hur mycket utrymme man användt? Hittar det inte.

Men jag orkar inte att det ska krångla nu, jag är för trött och irriterad för det. Jag gick upp klockan sex imorse. Jaja, det var i alla fall väldigt fina bilder (vilket inte händer allt för ofta, att jag tar fina bilder alltså) från en jättetrevlig fika. Och allt som allt så hade jag det mycket bra under min vistelse i Dalarna.

Jag menar; att träffa Albin is always a true pleasure. Bättre kille får man leta efter. Men får inte för er någonting nu tjejer, och killar, han är faktiskt redan gängad. Alla borde sträva efter att vara lite mer som Albin så skulle jorden vara ett lite bättre ställe att leva på.

Ok, yes skit grymt, nu hakade min digitalkamera upp sig också! Det är lika bra jag går och lägger mig nu direkt!

Kanske kan den nya Devendra Banhart-skivan jag lånade av Anne ta mig ur det här humöret med sin väna röst. Eller så är han bara en jävligt irriterande hippie. Har svårt att avgöra vad. Kanske borde ta mig tid att bestämma en gång för alla vad jag egentligen tycker om den där karln. Jag har ju senaste skivan nu i mitt våld så det är väl fritt fram antar jag. Jag kanske meddelar här om några dagar vad jag kommit fram till.

Inga kommentarer: