onsdag, december 14, 2005

Bilder från glöggfesten i Göteborg i lördags. Jag tror aldrig jag druckit så mycket glögg i hela mitt liv. Jag är fortfarande konstig i magen. Men det var skoj. "Konstigt trevligt" som Albin sa.



Snart åker man hem för jul. En sista helg i stan bara. Har inte köpt några julklappar än dock. Måste bli av imorgon eller på fredag. Jag är ju ganska på det klara vad jag ska köpa till alla. Ska inte bli så svårt att fixa.

Imorgon är det sista föreläsningen också för hela A-kursen. Shit vad snabbt det gått. Föreläsningen är med Horace Engdahl av alla människor också. Men senaste hemtentan får vi kanske inte tillbaks för än på måndag. Drygt. Hoppas jag har godkänt i alla fall. Annars måste jag fixa den hemtentan mellan den tionde och tjugofjärde januari. Då jag helst velat vara ledig från skolan. Men men. Man får inte alltid som man vill. Ganska sällan faktiskt.

Vilket leder oss passande in på dagens låt: Håkan Hellström - Jag Vill Ha Allting (är med på nya skivan 'Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått' som släpps den 28:e december. Det kommer bli grymt!)

Inga kommentarer: