torsdag, september 08, 2005

Hej, "nu är jag tillbaks igen". Eller, jag vet inte. Alls. Hur det blir med internetuppkoppling framöver. Jag har en dator här men. Ja. Vi får se om den kan komma ansluta sig till det globala nätet. Jag är glad. För att min kurs är så bra. Och för att den har fått mig att vilja skriva mer på sistone. Fast det är nog inte bara av den anledningen jag skriver.

Funderar på att kanske lägga upp nåt jag skrivit här. Fast det är lite personigt så jag vet inte. Fast bloggar ska väl vara lite personliga kanske. Eller det skiter väl jag fullständigt i hur bloggar "ska vara". Men jag är ändå lite sugen, men också tveksam. Vi får se. Skulle vilja ha lagt upp lite bilder från min nya vardag här i stockholm. Men jag har glömt att tagit några kort. Så då kan jag ju inte lägga upp några bilder.

Idag hade jag en intressant föreläsning om "Muntlig och Skriftlig Kultur". Men alla föreläsningar har varit intressanta så här långt.

Åkte ner på stan och letade bra klädaffärer. Kanske gör en riktig shoppingräd imorgon. Elle inte. Hittade äntligen Ada's Blondie på cd. Köpte också Baby Shambles nya singel "Fuck Forever". Frågade om Handsomeboy Technique. Han trodde den skulle få europeisk distribution snart någon gång. Lyssnar på dom nu förresten på mp3. Vackert. Rekommenderas till alla som älskade The Avalanches "Since I Left You".

Härom dagen hittade jag äntligen min bort tappade The Clientele-platta, det var en stor stund av lättnad. Funderar om jag ska gå på dom när dom kommer hit i slutet den här månaden.

Inga kommentarer: